Održavanje
Naše servisno osoblje održava raznovrsne automatizacijske uređaje i sustave u industriji, energetici, prometu i zgradarstvu, bilo da ih je isporučila naša tvrtka ili drugi dobavljači.
Naš tim za održavanje je sastavljen od iskusnih inženjera i tehničara i opremljen za održavanje složenih sustava i postrojenja. Nudimo prediktivno, preventivno i interventno održavanje s 24-satnim dežurstvom.
Prediktivno održavanje
Prediktivno održavanje temelji se na uporabi tehničkih informacijskih sustava (TIS). TIS na temelju podataka o stvarnom stanju uređaja i postrojenja predlaže termine i opseg pojedinih servisnih radova.
U usporedbi s preventivnim održavanjem, za koje su karakteristični fiksni rokovi i opsezi radova utemeljeni na prosječnim vrijednostima, takvim se pristupom:
* štedi vrijeme i materijal pri održavanju ispodprosječno opterećenih komponenata * pravovremeno sprečavaju kvarovi natprosječno opterećenih komponenata
Preventivno održavanje
Ugovor o preventivnom održavanju može obuhvaćati niz djelatnosti:
* detaljan pregled sklopovlja * prikupljanje, ažuriranje i pohranjivanje tehničke dokumentacije * prikupljanje i pohranjivanje programa, konfiguracija i parametara * izradu popisa rezervnih dijelova, pregled stanja rezervnih dijelova na skladištu * izradu preporuke za nabavu rezervnih dijelova utemeljenu na njihovoj dobavljivosti i važnosti za rad postrojenja * pomoć pri nabavljanju rezervnih dijelova * provjeru i podešavanje programskih parametara * provjeru kvalitete komunikacijske mreže * dodatnu izobrazbu osoblja korisnika za uporabu i/ili održavanje opreme * izradu pisanih servisnih postupaka * konzultantske usluge tijekom nabave, montaže i puštanja u pogon nove opreme
Interventno održavanje
Pod interventnim održavanjem podrazumijevamo servisne zahvate po pozivu korisnika. Ovisno o mjestu i vrsti postrojenja te vrsti kvara, jamčimo početak zahvata u intervalu od 3 do 48 sati po pozivu. Točan rok navodi se u ugovoru.
Poslovi interventnog održavanja obuhvaćaju:
* pravovremeni dolazak na mjesto kvara * analizu kvara * pomoć pri nabavi rezervnih dijelova ako ih korisnik nema na skladištu * otklanjanje kvara * puštanje uređaja ili postrojenja u pogon
Korisnici održavanja mogu kvar prijaviti i putem naše web stranice za prijavu kvara. Izvan radnog vremena na raspolaganju stoji posebna web stranica za hitne intervencije.
© EXOR Tehnički Servisi d.o.o. Zagreb
|